JanVolk Senior Member
Posted: 01:39pm 26 Mar 2025 |
|
|
|
Peter,
Thanks also for list variables
Greetings,
Jan.
PicoMite MMBasic RP2040 Edition V6.00.02RC7 Copyright 2011-2025 Geoff Graham Copyright 2016-2025 Peter Mather
> list variables > run > list variables DIM FLOAT ALIVE DIM FLOAT BEREIK_MAX(21) DIM FLOAT BEREIK_MIN(21) DIM FLOAT BINNEN_TEMP DIM FLOAT BSEC DIM FLOAT BUITEN_TEMP DIM FLOAT LCDI2C_BACKLIGHT DIM FLOAT LCDI2C_EMASK DIM FLOAT LCDI2C_I2CADDR DIM FLOAT LCDI2C_LCDBACKLIGHT DIM FLOAT LCDI2C_NIBPOS DIM FLOAT LCDI2C_RSDATAMASK DIM FLOAT LU_DICHT DIM FLOAT LU_OPEN DIM FLOAT MAX_MENU_TELLER DIM FLOAT MAX_RAAM DIM FLOAT MENU_TELLER DIM FLOAT MENU_TELLER_OLD DIM FLOAT MIN_VERSTELLING DIM FLOAT PIJL_DOWN DIM FLOAT PIJL_UP DIM FLOAT RAAM_0 DIM FLOAT RAAM_10 DIM FLOAT RAAM_100 DIM FLOAT RAAM_DICHT DIM FLOAT RAAM_MIN DIM FLOAT RAAM_OPEN DIM FLOAT RAAM_PLUS DIM FLOAT RAAMSTAND DIM FLOAT RAAMSTAND_10 DIM FLOAT RAAMSTAND_100 DIM FLOAT RAAMSTAND_A DIM FLOAT RAAMSTAND_ADC DIM FLOAT RAAMSTAND_B DIM FLOAT RAAMSTAND_BER DIM FLOAT RAAMSTAND_BU DIM FLOAT RAAMSTAND_BUI DIM FLOAT RAAMSTAND_IJK DIM FLOAT RAAMSTAND_IJK10 DIM FLOAT RAAMSTAND_M DIM FLOAT RAAMSTAND_MENU DIM FLOAT RAAMSTAND_MIN DIM FLOAT RAAMSTAND_N DIM FLOAT RAAMSTAND_N100 DIM FLOAT RAAMSTAND_T DIM FLOAT RAAMSTAND_T100 DIM FLOAT REGENMELDER DIM FLOAT REGENMELDER_ADC DIM FLOAT REGENMELDER_TIJD DIM FLOAT RESOLUTIE(21) DIM FLOAT STATUS_KAS DIM FLOAT STATUS_METEO DIM FLOAT STATUS_PIJL_DOWN DIM FLOAT STATUS_PIJL_UP DIM FLOAT STATUS_RAAM DIM FLOAT TEMP DIM FLOAT TEMP_OLD DIM FLOAT TEMPERATUUR(5) DIM FLOAT TIMERLOOP DIM FLOAT UIT DIM FLOAT VERWERK_GEG DIM FLOAT WAARDE_OLD DIM INTEGER MAX_VERSTELLING DIM INTEGER WAARDE(21) DIM STRING I DIM STRING VERSIE > |